شما چند تجربه نامناسب داشتید، ولی نمی تونید به خاطرش همه روانشناس ها رو محکوم کنید. پرس و جو کنید در شهرتون و یک روانشناس که ترجیحا تحصیلات عالی هم داشته رو پیدا کنید.
کاری ب این ندارم که کی تحصیلاتش چقده!..ب این کار دارم که طرز فکر منو نبره زیره سئوال و ..........نخواد طرز فکر منو ب زور عوض کنه...متاسفانه اکثر تحصیل کرده های ما دارای خودبزرگ بینی هستن فک میکنن میتونن مشاور و ب درد بخوره همه باشن! در حالی ک اصن اینطوری نیست...
علاقه مندی ها (Bookmarks)