به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 فروردین 92 [ 16:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    18
    سطح
    1
    Points: 18, Level: 1
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    5
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    شوهر عصبی من

    سلام
    خوشحال میشم با نظرات خوبتون بهم کمک کنید ما 10 ساله پیش با عشق ازدواج کردیم همسرمو خیلی دوست دارم .
    ولی مطمئن نیستم اون هنوز منو دوست داشته باشه چون هر وقت دعوامو میشه میگه پشیمونم که باهات ازدواج کردم.
    مشکل اساسی من با اون اینه که منو قبول نداره فکر میکنه هر چیزی که خودش میگه درسته و من همیشه اشتباه میکنم کلا" خیلی خودخواهه...عصبی هستش و توی جمع اگه موضوعی باعث ناراحتیش بشه اصلا" رعایت شخصیت و احترام منو نمیکنه و بدترین برخورد رو باهام میکنه و نقطه نظرش اینه که چون اشتباه کردی پس من حق دارم باهات برخورد کنم.
    بارها بهش گفتم که اینطور مواقع من به اشتباه خودم فکر نمیکنم فقط به رفتار تو فکر میکنم میتونی بعدا" خیلی آروم برام توضیح بدی و بهترین نتیجه رو بگیری ولی اصلا" گوشش بدهکار نیست.

    از اینکه من بهش انتقاد کنم و بگم این رفتارت اشتباه هست شدیدا" عکس العمل نشون میده و باعث ناراحتی میشه هرجور هم که امتحان کردم بازم ناراحت شده.
    دیشب بهش گفتم از این مسیر نرو خیلی شلوغه بنداز توی یه مسیر دیگه شب قبل که از اینجا گذشتیم خیلی شلوغ بود میگه نه خوبه بعد که رسیدیم به اون مسیر مجبور شدیم نیم ساعت توی ترافیک بمونیم .وقتی بهش میگم چرا به حرف من گوش نمیدی عصبانی میشه و میگه تو عقده ای هستی.
    خیلی مرد خوبیه من بهش افتخار میکنم اگه این اخلاق بد رو نداشت بهترین مرد بود. خیلی اهل زندگی هستش و همه ی هم و غمش خانواده شه .به خانواده ی من خیلی احترام میذاره .
    کلا" مردی هست که میشه خیلی راحت بهش تکیه زد ولی رفتارای گاه و بیگاهش باعث شده از زندگی دلسرد بشم.

    همون دیشب ازش عذر خواهی کردم ولی تا امروز باهام قهره و من متنفرم از اینکه کسی بهم کم محلی کنه .دوست ندارم در حضور دیگران بهم کم توجه ی کنه که دیگران از زندگی خصوصی ما سر در بیارن ولی اون اهمیت نمیده .

  2. کاربر روبرو از پست مفید سمیرا میس تشکرکرده است .

    به نام الله (دوشنبه 05 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فشار عصبی و فکری در مورد کارم
    توسط bb12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 01:33
  2. اعصاب فوق العاده ناراحت خواهرم
    توسط نازنین 2 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 21:17
  3. خواهر و برادر ناسازگار و اعصاب خورد کن
    توسط من راضیه هستم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 اردیبهشت 94, 13:12
  4. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  5. چگونه با همسر عصبانی و پرخاشگر کنار بیایم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 09:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.