به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array

    Icon16 ترس من مردانی که چشمانی به رنگ سبز دارند

    سلام دوستان. وقت همگی بخیر. من 27 سالمه و فوق لیسانس دارم. مشکلی که دارم در مورد آقایونیه که چشمهاشون به رنگ سبزه . راستش این باور کم کم در خانواده من پیش اومده که مردانی که چشمهاشون به رنگ سبزه بی وفا هستن و تعصب و حمیت در مورد خانواده هاشون ندارن (از آقایون چشم سبز واقعا معذرت می خوام :() . این موضوع از وقتی رنگ و شدت بیشتری به خودش گرفت که دو تا از نزدیکترین افراد خانواده من که شوهراشون چشمهایی به رنگ سبز داشتن تو زندگیشون به همین مشکل خوردن و شوهراشون آدم های بی مسئولیتی شدن که در نهایت زندگیشون از هم پاشید. ضمن اینکه شوهر عمه پیری دارم که با یه نگاه به افراد میگه به قول خودش تشخیص میده که چطور آدم هایی هستن. و در مورد این دو نفر هم اینو عنوان کرده بود که " از چشم های اینا بترسید. اینا مرد زندگی نیستن. من با نگاه کردن به چشم هاشون دیدم که چشم اینها رگی نداره " و جالب اینکه حرفاش هم درست در میاد.
    بعدها خودم هم به مدت یه ماه با آقایی آشنا شدم که چشماش سبز بود و اون هم آدم خوبی نبود و جدا شدیم. حالا تمام این موضوعات باعث شده که من نگاه خوبی به این دسته از آقایون نداشته باشم و در واقع یکی از معیارهام شده رنگ چشم. حالا مشکلی که پیش اومده اینه که من دلمو به دریا زدم و با آقایی که چشم هایی به رنگ سبز داشت آشنا شدم و شانس اینکه ظاهر این آقا هم خیلی خیلی شبیه یکی از اون آقایون که زندگیشو به هم زد هست. در واقع آشنایی ما به صورت هم دانشگاهی و هم مسیر بودن بود و از اول هم قرارمون ازدواج نکردن بود ( البته من این مشکل رو هم که خیلی برام مهمه در پست جداگانه ای ارسال می کنم ) . هرچند که این آقا هنوز از من خواستگاری نکرده و معلوم هم نیست خواستگاری کنه ، هرچند که من حدس می زنم خواستگاری کنه ، اما من موندم اگه این موضوعو بیان کنه (به فرض خوب بودن بقیه شرایط ) باید چیکار کنم ؟ تو خونه خواهرم میگه دیوونه ای . زودتر ارتباطت رو کاملا قطع کن. مردی که چشمهاش سبز باشه به دردت نمی خوره . حالا از شما می خوام (خارج از موضوعِ این آقا) کلا منو راهنمایی کنید که آیا این ترس باطله یا نه . به خدا شاید به نظرتون موضوع مسخره ای بیاد اما این شده دغدغه من و معیار ازدواجم که می دونم درست هم نیست اما نمی تونم باهاش کنار بیام.

  2. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    rozaneh (شنبه 03 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.