از همه چیز خسته شدم .از خودم بدم میاد.بد جوری افسرده شدم .نمی دونم باید جه کنم .از تنهایی ناراحت نیستم.ولی علاقه ای به هیچ کاری یا کسی ندارم.دارم دیونه می شم .نمی تونم ادمه بدم نمی تونم.چه کمکی می تونید به من بکنید؟فقط منو از این وضعیت نجات بدید.
تشکرشده 0 در 0 پست
از همه چیز خسته شدم .از خودم بدم میاد.بد جوری افسرده شدم .نمی دونم باید جه کنم .از تنهایی ناراحت نیستم.ولی علاقه ای به هیچ کاری یا کسی ندارم.دارم دیونه می شم .نمی تونم ادمه بدم نمی تونم.چه کمکی می تونید به من بکنید؟فقط منو از این وضعیت نجات بدید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)