سلام
خوش اومدین به تالار
نه دیگه.اگه زده بودی خیانت الان صفحه 5و6 رو هم رد کرده بودین.اینو به چشم دیدم که میگم.تو دو ساعت یه موضوع خیانت به صفحه 6و7رسید.قیامتی شده بود
اول از همه فکر کنم بد این باشه که شما با شرایطی که داری(دوست بودن ایشون با خواهرتون)داری از طریق سایت موضوع رو پیش میبری.
اگه دختر خوب و با خانواده ای باشه هرگز از اینکه خواهرتون رو پیشقدم کنید نباید ناراحت بشه.این نشانه وابستگی نیست.این یعنی اینکه هر چیزی راه خودش رو داره.و شما این رو بخوبی میدونید.قطعا در شان یه دختر با خانواده نیست که تو سایت و خیابون ازش خواستگاری بشه.حالا خانمها جواب بدن تو این مورد بهتره.
بهترین کار اینه که از طریق خواهرتون برنامه ریزی کنید و همدیگر رو درست و حسابی ببینید.اگه تایید ابتدایی همراش بود از طریق خونوادتون اقدام کنید.
فقط سایت و چت و ... رو به کل تعطیل کنید.در باب شناخت زیاد رو این روش حساب نکن.
یا علی










علاقه مندی ها (Bookmarks)