آخه النا جان چرا باید برا خرید میوه منت کشی کرد!
حالا این پولم نده من خودم درامد دارم.ولی زورم میاد این چیزا رو من بخرم.
یه چیزایی و یه کارایی هست که این شوهرا با هزینه کم میتونند انجام بدند.ولی نمیدند.نمیدونند چقدر می تونه برامون ارزش داشته باشه.
اصلا زدن بعضی حرفها چقدر ارزشمند تر از کادوی میلیونی هست!
حیف که نمیدونند.حییییییف...![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)