همسرم خيلي بي احساس است
توجهي به احساسات من ندارد
ما 7 سال فاصله سنی داریم.من 24 سال دارم
فقط کار میکند
زبانش نیش دار است
همیشه خانواده اش بر من ارجحیت میدهد
8 ماه عقد کردیم و تا به حال از طرف او هیچ ندیدم
از نظر فرهنگی اختلاف داریم
خانواده اش انسانهای پا مدعایی هستند
میخواهم جدا شوم کمکم کنید لطفا از نظر روحی آشفته ام