به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 بهمن 91 [ 18:53]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    70
    سطح
    1
    Points: 70, Level: 1
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    کتکهاشو جدی بگیرم یا دوستت دارم هاشو؟

    سلام
    نمی خوام زیاد وقتتون رو بگیرم، حدود 4 ساله که ازدواج کردم ، شاغل هستم ، 29 سالمه
    مشکلم اینه که همسرم از همون اوایل حتی دوران عقدمون، وقتی عصبانی میشد منو می زد، من هم به دلیل علاقه ی زیادی که بهش داشتم و اینکه در مواقع عادی بسیار مهربون و دلسوز بود به کسی چیزی نگفتم و ادامه دادم .
    هر بار هم بعد از اینکه دعواهامون به کتک کاری می رسید شدیدا پشیمون می شد و حالش گرفته می شد
    اما آخرین دعوامون برای دیشب بود که سر یه موضوعه خیلی پیش پا افتاده دعوامون شد و باز شروع کرد به فحش دادن و زدن من، که تقریبا نزدیک بود منو خفه کنه و به زور خودمو نجات دادم .
    این بار تفاوتش غیر از اینکه داشت به مرگم منجر می شد این بود که اصلا از کارش پشیمون نیست و همچنان حق به جانب مونده ..
    و کلا خیلی مسائل کوچیک رو بزرگ می کنه و همه اش انتظار داره که سریع ازش معذرت خواهی بشه حتی اگه به نظر من حق با اون نباشه ..
    لطفا منو راهنمایی کنید.. دیگه خسته شدم، حتی اگه کار به جدایی هم بکشه این کار رو انجام میدم البته اگه چاره ای جز اون نمونده باشه ..

  2. 2 کاربر از پست مفید موژان تشکرکرده اند .

    mbn2202 (چهارشنبه 18 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیکم کو؟
    توسط sevil100 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 آبان 96, 09:02
  2. چیکار کنم دوست دخترمو؟
    توسط behroozsh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 شهریور 92, 17:48
  3. چجوری طاقت بیارم فقدان همچنین عزیزی رو؟
    توسط bahar.shadi در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 62
    آخرين نوشته: جمعه 02 دی 90, 21:52
  4. عیبامو بگم؟...چقدرشو؟
    توسط paradisegirl در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 29 خرداد 89, 19:24
  5. چه جوری بگم حرفم رو؟
    توسط familyman در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 شهریور 88, 13:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.