سلام سحر جان
اینطور که پیداست به دلت نشسته
خودت گفتی 70 درصد معیارهاتو داره تو کل تاپیکت ندیدم حتی یک اشاره کنی به موردی که برات جای تردید داشته باشه جز اینکه 30 سالشه و به نظرت ممکنه دیر باشه برای ازدواج.
اما به نظر من 30 سال دیر نیست به مسائل مهمتر فکر کن.
سحر جان ضمن اینکه باید عاقلانه تصمیم بگیری به احساس درونت هم گوش کن









علاقه مندی ها (Bookmarks)