به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: خواستگارم قبلا ازدواج کرده پذیرشش برام سخته

    سلام
    ممنون ترانه و سحر عزیزم
    سحر جان حتی تصورش رو هم نمیتونم بکنم که شوهرم نماز نخونه و سحرهای ماه رمضان بگیره بخوابه و ظهرا هم من براش ناهار درست کنم
    بعدشم همه چی که فقط به نماز نخوندن ختم نمیشه.مسائل مرتبطش همه مهمه که با مقید بودن به نماز رعایت یا ترک میشن.مثلا خود من اگر نماز نمیخوندم خیلی راحت عطر هم میزدم بیرون از خونه اما حالا اصلا عطر نمیزنم چون نامحرم استشمام کنه نماز و روزه 40 روز باطل میشه.یا چون تو خوردن لقمه حلال و حرام همش تاثیر داره وگرنه خم و راست شدن ظاهری که مد نظر نیست.

    و مسلما کسی که خودش نماز نخونه و رعایت نکنه از همسرش هم انتظارات نابجایی داره به احتمال خیلی زیاد!

    وقتی به دوستم گفتم این تفاوتها رو داریم گفت من اصلا نمیدونستم نماز نمی خونه و... حالا که برای شما ملاک هستند کاریش نمیشه کرد.

    دوستم که میگفت از خیلی وقت پیش میخواستم تو رو بهشون معرفی کنم اما هر بار پشیمان شدم و گفتم حق فرانک بیشتر ای از اینهاست اما وقتی دیدم مادرش خیلی زاش تعریف کرده گفتم خب این بنده خدا هم تقدیرش بوده که یه بار تو ازدواج شکست خورده این بوده که دیگه تو رو معرفی کردیم.


    راستی فرشته موقع صحبت حواسم به حرکاتش بود(منظورم زبان بدن هست).ریلکس بود اما دستهاشو زیاد به هم میزد. هر دستش هم یک انگشتر داشت هر دقیقه صداشون در می اومد

    گفت خونه ندارم .پس انداز زیادی هم ندارم اما انقدر هست که بشه برای شروع زندگی روش حساب کرد.
    پیمانکار هم نبود گفت کارمند پیمانی هستم.

    ولی مشخص بود که آدم کم حوصله و گاهی عصبی ایه.
    چون هی سرش رو یه جوری تکون میداد و زمین رو نگاه میکرد و میگفت من بهش گفتم حوصله ندارم مدام حرف اینو اونو بیاری و ببری و منو درگیر مسائل خاله زنکی کنی

    گفتم با این همه که میگید خانمتون اذیتتون کرده شما دست که روش بلند نکردید؟!
    گفت چرا اتفاقا دست بلند کردم

    فرشته؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده است .

    فرانک1389 (سه شنبه 03 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.