سلام !
متاسفم که با وجود مشکلات فراوانی که مطرح کردم و واقعا به همفکری دوستان نیاز داشتم هیچ

کمک راه گشایی دریافت نکردم به جز چند تاپیک نصفه و نیمه که دیگر ادامه پیدا نکرد و مرا دلسرد

و ناامید کرد . سیصد و دوازده بازدید و دریغ از یک دست دوستی که مرا در این شرایط بحرانی

کمک حال باشد. بعضی دوستان هم که مرحمت نموده و قرار بود کمکی بکنند دیگر هیچ خبری

ازشان نشد. درحالی که در بعضی از تاپیکها می بینم که تعداد جوابهابه چند صفحه هم

رسیده و واقعا جای تاسف است که تاپیک من با وجود این همه مشکلاتی که مطرح کردم این طور

مورد بی لطفی قرار گرفته است . حالا بیشتر احساس تنهایی می کنم. چون سایت شما برای من

دریچه امیدی بود که متاسفانه بسته شد.