به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 04 [ 21:37]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    24,495
    سطح
    95
    Points: 24,495, Level: 95
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 855
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranRecommendation Second Class10000 Experience PointsSocialTagger Second Class
    تشکرها
    2,042

    تشکرشده 2,234 در 570 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حرفهای خودمانی

    سلام
    در یه کلوبی عضو هستم به نام "نت خاموش " از زیر مجموعه کلوب مجازی ایرانیان (cloob.com) که شاید خیلی از شما هم عضوش باشین . اخیرا مدیر کلوب یعنی آرش قمیشی بحثی رو باز کرده به شرح زیر . به نظرم حیف بود اگراینجا مطرحش نمی کردم . عین جملاتش رو آوردم تا اون حسی که پشت حرفاش نشسته عینا منتقل بشه ...


    چالش آینده ما!‌ (آرش قمیشی) 24 مرداد 87 - 20:51

    این بحث را باز نمودم برای کسانی که می‌خواهند با خود سخن بگویند، نه اینکه درد دل کنند و از خاطره‌های خود بگویند و داستان بنویسند، کسانی که دست کم آن قدر با خود صادق هستند که نواختن تلنگر را از خود آغاز کنند برای خویشتن. گاهی اعتراف نزد صدها تن تلخی تلنگر را افزوده می کند اما مطمئنم که زخم‌اش به یادماندنی تر و اثربخش‌تر خواهد بود. این‌جا فضایی است که خود درون هر انسان از ضعف‌های او پرده بر می دارد. بی خیال از تمسخر،‌ تحقیر و حرف دیگران. آیا هنوز هم همه ما همان قدر که خود را عاقل می‌پنداریم، صادق هم می‌پنداریم؟‌ صادق بودن همیشه آسان نیست. چالش اینده ما ضعف‌های ماست. ضعف‌هایی که نباید پنهان بماند اگر نمی‌خواهیم انسان ضعیفی باشیم . یادمان باشد، نقد ما از دیگران و دنیای‌شان زمانی اعتبار دارد که خود از درد تیغ نقد خود آخ نگوییم! دنیای ما دیگر به فیلسوف و روشنفکر نیاز ندارد! دوره‌اش تمام شد. جهان ما تشنه آدم‌هایی است که ترجیح می‌دهند برای منصف بودن و فرار نکردن از خود قدمی بردارند، گام‌هایی برای اصلاح از خود، حتی یک قدم! چه لذتی بهتر از این که دریابیم چقدر برای زیر ذره‌بین قرار دادن ضعف‌های خود پیش از موشکافی دیگران وقت گذاشته‌ایم!!!

    بخونیدش و اگه دوست دارین در این گفتار با من شریک بشین .

  2. 5 کاربر از پست مفید طاهره تشکرکرده اند .

    طاهره (یکشنبه 03 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.