سلام.
من با مشکلی مواجه شدم و تنها جای امنی که میتونستم برای حل مشکلم پیدا کنم اینترنت بود. تا این سایت رو تو جستجوهام پیدا کردم و خواستم مشکلمو باهاتون مطرح کنم.
اخیرا نامزد من تمایل شدیدی به وگن شدن پیدا کرده ( گیاه خواری کامل + بدون مصرف هیچ گونه محصولات حیوانی مثل شیر، پنیر، عسل ، و غیره)
میگه کلا دیگه از گوشت متنفر و وقتی که میخوره احساس بدی بهش دست میده .
بذارید یکم کامل تر براتون بگم ما خیلی رابطه خوبی داریم و خیلی همدیگرو دوست داریم، خیلی آدم خوبیه و خیلی سعی میکنه مدام منو خوشحال کنه و احساس میکنم منو واقعا دوست داره.
اما عصبی و با کوچکترین چیزی دعوا راه میندازه ، که البته از موقعی که گیاه خوار شده (10 روز) خیلی بهتر شده که البته نمیدونم ادامه داره یا نه! یک دوست جدید هم پیدا کرده که مدام باهم در مورد گیاه خواری ، مضرات گوشت، کشتن حیوانات ، که من ایشون رو ندیدم تا حالا ولی مدام حس میکنم که ازش خوشم نمیاد.
مدام یا زنگ میزنه، یا ایمیل یا در مورد این موضوع ها باهم صحبت میکنند و وقتی هرچی تعریف میکنه میدونم که اون براش اینارو گفته و وقتی هم میپرسم تصدیق میکنه.دیشبم سر همین موضوع باهم دعوامون شد و بمن گفت تورو کنار میذارم ولی اونو نه چون ما خیلی بهم از نظر فکری نزدیکیم و ادم خوبیه . من کاملا گیج شدم و فکر میکنم رابطه ما دیگه تموم و بشدت احساس خطر کردم و فک نکنم رابطمون دوباره زنده بشه و بتونیم باهم ازدواج کنیم .لطفا بهم کمک کنید من خیلی دوسش دارم و خیلی چیزای دیگه که فرصت گفتنش نیست.
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)