سلام دوستان
یه سوال به ذهنم رسیده که فقط اینجا میتونم به راه حل برسم
اگه یه دختر در گذشته رابطه جنسی داشته باشه-نه در حد از دست دادن پرده-آیا در آینده که قراره ازدواج کنند باید به شوهرش یا خاستگار بگه؟یا گفتنش الزامی نیست؟