عزيزم اين روانشناس چقدر قابل اعتماده؟دليلش واسه اينكه برداشت كرده بيماري بدبيني و پارانوئيد داره؟درمورد درمان يا راههاي كم كردن حساسيت هاش چي نگفت؟
تشکرشده 358 در 180 پست
عزيزم اين روانشناس چقدر قابل اعتماده؟دليلش واسه اينكه برداشت كرده بيماري بدبيني و پارانوئيد داره؟درمورد درمان يا راههاي كم كردن حساسيت هاش چي نگفت؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)