درسته که جداشدین ولی کارخوبی کردین چون یه سری چیزاباگذشت زمان حل که نمیشه هیچ بدترهم میشه.
تشکرشده 5 در 3 پست
درسته که جداشدین ولی کارخوبی کردین چون یه سری چیزاباگذشت زمان حل که نمیشه هیچ بدترهم میشه.
maryamjoon (دوشنبه 25 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)