با عرض سلام خدمت مدیر همدردی.
اگه امکانش هست تاپیکی که به عنوان "توی موقیعتش قرار نگرفتی که بفهمی من چی میگم..."
گذاشتم رو خواهشا حذف کنین.
متشکر.