با عرض سلام خدمت مدیر همدردی.
اگه امکانش هست تاپیکی که به عنوان "توی موقیعتش قرار نگرفتی که بفهمی من چی میگم..."
گذاشتم رو خواهشا حذف کنین.
متشکر.
تشکرشده 3 در 2 پست
با عرض سلام خدمت مدیر همدردی.
اگه امکانش هست تاپیکی که به عنوان "توی موقیعتش قرار نگرفتی که بفهمی من چی میگم..."
گذاشتم رو خواهشا حذف کنین.
متشکر.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)