سلام صدف جان
من همه مطلبی رو که نوشتی خوندم همه دوستان خیلی خوب راهنمایت کردن من میخوام فقط یه چیز بهت بگم لطفا احساساتو خیلی صادقانه به شوهرت بگو مثلا تو آخرین مطلبت نوشته بودی
اسمس دادم پس قصد داری فاصله هارو روز به روز زیادتر کنی؟ جواب نداد. دارم دق میکنم از دلتنگی، دلم میخاد چن ساعت با آرامش کنار شوهرم باشم.
متن اسمستو با احساس آخری که نوشتی<< دلم میخواد چند ساعت با آرامش کنار شوهرم باشم >> عوض کن اینا رو بهش بگو علاقتو بهش بیشتر نشون بده و سعی کن بهش احترام بزاری شاید یه مدت فقط یطرفه از سمت تو باشه ولی با توجه به اینکه گفتی دلرحم و مهربونه مطمئن باش رفتارش بهتر از قبل میشه یکم طاقت بیار و محکم باش عزیزم
مطمئنم موفق میشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)