به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 بهمن 91 [ 20:03]
    تاریخ عضویت
    1391-10-19
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    132
    سطح
    2
    Points: 132, Level: 2
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    در آستانه طلاق هستم نیاز به راهنمایی فوری دارم لطفا کمکم کنید.

    با سلام
    من دختری هستم سی سال دارم و تحصیلاتم لیسانس و پدرم را وقتی 2 سالم بود از دست دادم من در سال گذشته به عقد آقایی در آمدم که ازم 7 سال بزرگتر .
    من بخاطر مشکلاتی که با مادرم داشتم( بدون هیچ شناخت قبلی )به ایشون جواب مثبت دادم فاصله بین خواستگاری تا عقد ما یک ماه هم نشد با اینکه خواستگارهایی بهتر از ایشون داشتم اما در آن لحظه تصمیم به ازدواج گرفته بودم .. بعد از عقد متوجه شدم ایشون مشکلات زیادی دارد که 20 مورد منفی دارند که 1) استقلال فکری نداره از خودش اراده ندارد 2) حسابگر 3) مادی 4) بی احساس و سرد مزاج 5)منفی بین و ریز بین 5) اضطراب شدید 6) تو جمع و تما هیچ وقت حرف نمیزنه و ... شدیدا تحت نفوذ و سلطه مادرش از خودش هیچ اراده ای نداشت به هر حال بعد گذشت 4 ماه من متوجه شدم کهمن نمیتونم با ایشون زندگی مشترک داشته باشم اما متاسفانه این بین ما با هم رابطه داشتیم و من الان دختر نیستم با اینکه عقد بودیم.بعد از اعلام این موضوع به ایشون که ما نیاز به مشاوره داریم باید بریم اما این حرف همانا و ایشون پا پس کشیدن همانا و دیگه به من زنگ نزد و ما الان حدودا 10 ماه که اصلاهمو ندیدیم و حتی یک اس ام اس چون ایشون اونطور که من متوجه شدم از خودش هیچ اراده ندارد و من هم نزدم تا این موضوع به همه و خودم ثابت شود . الان من میدونم که تصمیمم برای جدایی صد در صد درست و خانوادم هم همین نظر رو دارند و من رفتم مهریه ام رو بخشیده ام تا ایشون طلاق بدهند و حکم طلاق توافقی ما امده است اما الان هم شرایط روحی بدی دارم و دلم میخواهد که او هم همان آزاری که من دیدم را ببیند و دلم راضی نیست بدون مهریه ام جدا شوم . از طرفی نگران برای این هستم که اگر نبخشم ایشون راضی نمیشه به طلاق دادن . من سر این دو راهی ماندم لطفا راهنمایی ام کنید . این را هم بگویم که من شاغل نیستم در حال حاضر و نیاز مالی دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید romina60 تشکرکرده است .

    مهرانه (جمعه 22 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در آستانه جدایی هستم برای التیام دردهایم چه کنم؟
    توسط روژینا در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 86
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 03:14
  2. احساس تنهایی و خستگی (حالم بد است؛ ...)
    توسط 1dard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 16 مرداد 94, 23:20
  3. درآستانه جدایی با نامزدم هستم
    توسط زی زی گولو در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 94, 22:23
  4. مهم مهم مهم: دختری خاستگار استادش: خواهشا راهنمایی بفرمایید!
    توسط پرواز1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 18:23
  5. برای درمان دارویی افسردگی و استرس راهنمایی میخواستم
    توسط مادر در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 08 مرداد 90, 17:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.