مرد از زن خیلی تنهاتر است
مرد لاک ناخن نمیزند
که هروقت دلش گرفت دستش را باز کند
و به ناخن هایش نگاه کند...
مرد موهایش بلند نیس
که در بی کسی کوتاهش کند و لج کند
با تمام دنیا !
مرد حتی
دردهایش را اشک که نه سگ میکند میچسباند
به پیشانیش...
میشود گفت : میم ... مثل مرد ...
دورود به همه انسانهاي پاك، چه زن و چه مرد. در عالم وجود و در دنياي بقا مرد و زن نزد خدا يكي ست و آنچه مهم است انسانيت و معرفت و عشق است
![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)