پدربزرگ نبينيم ناراحتي...
شما ناراحت باشي دلمون ميگيره
خوووووب باشيد
دعا ميكنم خنده از چهره تون پاك نشه
بهار بهت ميگم رازش چيه ;-)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
پدربزرگ نبينيم ناراحتي...
شما ناراحت باشي دلمون ميگيره
خوووووب باشيد
دعا ميكنم خنده از چهره تون پاك نشه
بهار بهت ميگم رازش چيه ;-)
Royaye Sedaghat (دوشنبه 16 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)