محمد گرامینوشته اصلی توسط mohammad2012
نترس! با 6 ماه زمان عمرت تلف نمیشه!
چون اگر این زمان رو به خودت و او ندی ممکنه یک عمر پشیمانی به بار بیاره که چرا به هر
دومون فرصت ندادم!
دختر خانوم داره کم کم علاقه مند میشه!
داره همه تلاشش رو میکنه که بهت اعتماد کنه! کمکش کن! بذار دلش قرص بشه.
صبــــــــــــــــــور باش!
تغییرات در بلند مدت رخ میده!
بذار تحت نظر مشاور باشه همچنان!
از طرفی میتونی بگی بهش که این زندگی برای اونه تنها یک بار فرصت زندگی داره و نباید
بذاره این فرصت رو دیگران ازش بگیرن.
ضمنا دوست عزیز رفتار خانم شما با شما اصلا عاقلانه نیست که میگی اون عاقله.
زندگی احساسی کامل هم خوب نیست!
زندگی خوب یک زندگی عاقلانه و در عین حال عاشقانه است.
راستی شما میدونی خانم شما دوست داره چطور بهش محبت بشه؟
آیا دوست داره دائم بشنوه یا دوست داره ببینه محبت عملیت رو توی رفتارت یا دوست داره
براش کاری انجام بدی؟ کدومش؟ درونگراست یا برنگرا؟
به حد کافی آزاد و تنهاش میذاری تا دلتنگت شه؟
براش باید و نباید می کنی هنوز؟
میدونی چی دوست داره چی دوست نداره؟
فرضیه طلاق رو کنسل کن فعلا تا هر 2 تون به یک ثبات و پایداری احساسی برسین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)