سلا صبا جان ..
بله دست چک دارن . کارمند جایی هم نیستن شغلشون ازاده ..
چه پیشنهاد خوبی کردی .. فکر میکنم یه اشنای لوازم خونگی داشته باشیم .. باید بپرسم ببینم قسطی میده یا نه .. برای لوازم خونگی فکرت عالیه .. برای باقی چیزها مثل مبل و اینا باید دنبال یه وام باشم .. چون یه جهاز خیلی معمولی الان کلی هزینه داره
اصلا اونجوری با خانواده م راحت نیستم که بخوام ازشون پول بگیرم .. نمیتونم خودمو راضی کنم بگم بهم پول بدین برم خرید .. زیاد با پدرم صمیمی نیستم .. هروقت حرف میزنیم اخرش دعوامون میشه ..
سعی میکنم با پول کارم ریز ریز وسایلم رو بگیرم ..
ممنونم از پیشنهاد خوبت عزیزم ..
بچه ها بازم اگه برای وام جایی رو میشناسین لطفا بهم بگین ..











علاقه مندی ها (Bookmarks)