دوستان من واقعا نیاز دارم که کسی درباره مشکلم صحبت کنه. شاید موضوع از نظر شما خیلی حاد نیاد ولی من واقعا احساس بدی دارم. احساس میکنم موردظلم واقع شدم چون در مورد شرایطی که دارم هیچ گناهی نداشتم
تشکرشده 24 در 10 پست
دوستان من واقعا نیاز دارم که کسی درباره مشکلم صحبت کنه. شاید موضوع از نظر شما خیلی حاد نیاد ولی من واقعا احساس بدی دارم. احساس میکنم موردظلم واقع شدم چون در مورد شرایطی که دارم هیچ گناهی نداشتم
raahaa (دوشنبه 11 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)