من يك پسر 5 ساله دارم وقتي كوچك بود خيلي با ادب و خوب بود ولي مدتي كه با من و پدرش تو خونه خيلي ناجور حرف مي زنه البته اصلا كلمات بد نميگه ولي ادا مونو در مي اره به حرفامون گوش نميده بدتر از همه خيلي عصبانيه واقعا از دستش مستاصل شدم![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
من يك پسر 5 ساله دارم وقتي كوچك بود خيلي با ادب و خوب بود ولي مدتي كه با من و پدرش تو خونه خيلي ناجور حرف مي زنه البته اصلا كلمات بد نميگه ولي ادا مونو در مي اره به حرفامون گوش نميده بدتر از همه خيلي عصبانيه واقعا از دستش مستاصل شدم![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)