به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 تیر 92 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    656
    سطح
    13
    Points: 656, Level: 13
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آقایون اگه نامزدتون مشکل منو داشته باشه احساساتتون بهش تغییر میکنه ؟؟؟

    سلام لطفا کمکم کنید
    من نامزدمو خیلی دوست دارم اونم همیشه گفته که خیلی دوسم داره و از رفتارشم کاملا این موضوعو فهمیدم.من از لحاظ قیافه زیبا هستم نامزدمم همیشه این موضوعو میگه ولی خیلی صورت وبدنم موی زائد سریع در میاره دارو و لیزر صورت هم انجام دادم ولی دوباره دراومده . واقعا اعتماد به نفسمو از بین برده مثلا وقتی میخواد بقلم کنه ناخودآگاه خودمو جمع میکنم یا وقتی میخواد ببوسدم صورتمو میکشم کنار اون بنده خدا خیلی ناراحت میشه و ازم میپرسه که ازش چندشم میشه یا با قیافش مشکل دارم در حالیکه خیلی به نظرم زیبا و خوشتیپه و عاشقشم ولی چکار کنم رفتارم ناخودآگاه اینجوری میشه البته به روش نمیاره ولی همین که چهرشو غمگین میبینم خودمو سرزنش میکنم که باعث ناراحتیش میشم اصلا هم دوست ندارم که این موضوعو بش بگم چون میدونم بعدش اعتماد به نفسم از اینم خوردتر میشه.حالا آقایون نظرتون چیه؟البته من الان همیشه جلوش مرتبم خیلی از مو بدم میاد و همیشه جلو همه مرتبم و هیچ کس فکرشو نمیکنه که این مشکلو داشته باشم ولی بالاخره بعد از ازدواج میفهمه دیگه منکه همش نمیتونم ازش مخفی کنم برادرای محترم اگه نامزدتون این مشکلو مخفی کنه و بعد از ازدواج متوجه بشین پشیمون میشید یا براتون مهم نیست؟کلا تو احساساتتون چقدر اثر داره و براتون مهمه؟ خیلی از خودم بدم میاد

  2. 2 کاربر از پست مفید forever alone تشکرکرده اند .

    forever alone (یکشنبه 10 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مهر 94, 18:37
  2. پدر،مادر،خانوم ها،آقایون نظرتون چیه؟ (آیا اجازه میدید)
    توسط داروک در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 06:34
  3. پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مهر 91, 10:52
  4. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  5. آیا واقعا همیشه آقایون مقصر هستند؟؟؟..لطفا نظر خودتون رو بگید...
    توسط baharann در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 اسفند 90, 11:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.