[color=#800080]در چهارراه انتظار ایستاده ام . قطار زمان از کنارم میگذرد .پرتگاه نیستی از دور آغوشش رابه رویم میگشاید ومن از مقابل پنجره های قطار زمان برای تو دست تکان میدهم شاید این بار دیر نیامده باشم[/color]
تشکرشده 53 در 32 پست
[color=#800080]در چهارراه انتظار ایستاده ام . قطار زمان از کنارم میگذرد .پرتگاه نیستی از دور آغوشش رابه رویم میگشاید ومن از مقابل پنجره های قطار زمان برای تو دست تکان میدهم شاید این بار دیر نیامده باشم[/color]
laya (سه شنبه 22 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)