زني را ديدم...
زاده شده بود تا دختر كسي باشد...
باليد تا خواهر كسي باشد...
ازدواج كرد تا زن كسي باشد...
زاد تا مادر كسي باشد...
براي همه كسي بود و براي خودش هيچ كس...
تشکرشده 717 در 175 پست
زني را ديدم...
زاده شده بود تا دختر كسي باشد...
باليد تا خواهر كسي باشد...
ازدواج كرد تا زن كسي باشد...
زاد تا مادر كسي باشد...
براي همه كسي بود و براي خودش هيچ كس...
yaaldaa (پنجشنبه 14 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)