بهترین دعا یی که برای همه دوستان همدردی دارم
چه دعایی کنمت بهتر از این:
خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ،
روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد .....
که بخندی همه عمر
التماس دعا![]()
تشکرشده 3,200 در 813 پست
بهترین دعا یی که برای همه دوستان همدردی دارم
چه دعایی کنمت بهتر از این:
خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ،
روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد .....
که بخندی همه عمر
التماس دعا![]()
sanjab (شنبه 09 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)