و نفر بعدی دعا می کنم اگر تنهاست زودتر از تنهایی در بیاد اگر هم تنها نیست در زندگی موفق باشه
همیشه با عشق زندگی کنه
و دعا می کنم زنده بودن را برای زندگی دوست داشته باشه
نه زندگی را برای زنده بودن…
اقا صابر واقعا محتاج به اين دعا هستم
و اما نفر بعد ، دعا مي كنم هيچ وقت محتاج هيچ بنده اي نشه،و با توكل بر خدا حاجت روا بشه








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)