به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 448

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    [align=justify]سلام بر همه دوستان گل

    امروز سر کلاس بودم یکی از دانشجوها داشت سمینار میداد یک واژه رو به طرز بسیار خنده داری غلط میگفت و متاسفانه اون واژه توی همه اسلایداش بود و دائم تکرار میکرد من از طرفی به اون واژه و نحوه بیانش خندم گرفته بود و از طرفی یاد یک همکلاسیم که تو دوره کارشناسی داشتم افتاده بودم در مورد همکلاسیم کارش به این شکل بود که یکبار به دوستش سپرده بود برای سمینارش موضوع و اسلاید تهیه کنه و دقیقا قبل ارائه سمینار از شهرشون اومد و اصلا موضوع سمینا رو هم نمیدونست بیچاره وسط اسلایدا گم شده بود و دوستش هم که کلی برای اسلایدها effect گذاشته بود و اون آقاهه گیج تر شده بود خلاصه ارائه اش خیلی خنده دار بود و دو ساعتی همه بهش خندیدند[/align]

    خلاصه من امروز سر ارائه این دانشجو به یاد اون روز افتاد و حس نیاز به خنده از نوع بسیار شدید و غیر قابل کنترل رو داشتم هر کار کردم با یک لبخند ساده این حس رو کنترل کنم و از حالت جدی درنیام نشد که نشد

    در کلاس هم آخر کلاس بود و نمیشد برم بیرون چون خندم رو همه میدیدند

    خلاصه خنده هه دست از سر من برنداشت و شروع کردم به خنده و بقیه دانشجوها هم ادامه دادند و کلاس کلا رفت تو هوا

    خلاصه که من مثلا مدرس این درس بودم و باید دانشجوها رو کنترل میکردم یکی نبود منو کنترل کنه

    چه کار کنم هر کار کردم نشد که نشد

    البته آخرش توضیح دادم که به خاطر یک خاطره من خنده ام گرفت ولی اگه میشد از اول جدی میبودم بهتر بود به هرحال گذشت دیگه

  2. 14 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (سه شنبه 12 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.