سلام خدمت دوستان عزيز و مشاوران محترم سايت همدردي
نمي دونم از کجا بايد بگم !؟
پسر 24 ساله هستم ساکن تهران حدود 1 سال و 4 ماه هست که با دختري دوست شدم و اولين بارم بوده و قبل از اين با هيچ دختري ارتباطي نداشتم حتي تلفني ! تو اين مدت دوستي با هم بيرون مي رفتيم گردش و تفريح رستوران و ازين کاراي معمول.بعد از مدتي تقريبا 1 سال نسبت بهش احساس پيدا کردم و با اون و خانواده خودم درميون گذاشتم البته مادرش از دوستيمون خبر داره.اونم نسبت به من ابراز علاقه کرد و قرار بر اين شد تا زمان خواستگاري رو مشخص کنيم قبلش نسبت به هم شناخت بيشتري پيدا کنيم و تو اين مدت من متوجه شدم که قبل از من با پسري دوست بوده و با هم رابطه بدني داشتن و اون پسر خواستگاريشم اومده و دليل جداييش از اون رو به من گفت خيانت اون پسر و بد اخلاقياش بوده اينم اضافه کنم که هنوز باکره است (آزمايش نشون داد) و دليل اين روابطشم گفت که فقط از روي کنجکاوي و ندونستن اين که کار اشتباهي داره انجام مي ده و الان کاملا پشيمونه و توبه کرده و تو اين مدت که بهش ابراز علاقه کردم مطمئنم که خيانتي به من نکرده حالا اين افکار واقعا دارن ديوانم مي کنن تا جائي که الائم افسردگي پيدا کردم نمي دونم جدا بشم يا ادامه بدم همش به خودم مي گم که همه اونا قبل از من پيش اومده اما بازم ذهنم درگير اين اتفاقاس خواهش مي کنم کمکم کنيد راه درست رو انتخاب کنم.واقا همديگرو دوست داريم








علاقه مندی ها (Bookmarks)