به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    786
    سطح
    14
    Points: 786, Level: 14
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    267

    تشکرشده 269 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با هر خانمی برای ازدواج اشنا میشم،رابطه قبلی داشته.چیکار کنم؟

    اوه اوه .....
    نمیدونم چرا این همه برداشت اشتباه شده از پست من! من بد نوشتم یا شما عزیزان بد خوندید؟!!

    راستی تو چند ماه با چند خانم برای ازدواج آشنا شدن خیلی طبیعی نیست
    یا شما زیادی حساس هستی یا کمی معیارهات جا افتاده نیست
    وگرنه نهایتا تو این مدت میشه دو تا کیس رو بررسی کرد
    ممنون یلدا خانم از نظرتون.من تو این چند ماه به 4 نفر پیشنهاد آشنایی دادم(غیر همزمان ).جز معیار های اصلیم نداشتن رابطه دوستی قبل از ازدواج بوده.4 مورد رد شدند در اولین یا 2 امین جلسه.من چیکار کنم وقتی طرف با معیار من سازگار نیست؟!حتما باید یه رابطه عشقولانه 2 ساله راه مینداختم با هرکسی و بعد از کلی سوء استفاده میگفتم، ببخشید شما با معیار های من سازگار نیستید؟این بهتره؟

    من متوجه نشدم این آمار دقیق!!!رو از کجا آوردین
    یلدا خان من اماری ندادم که شما اینطور میگید؟فقط 1 مورد گفتم در اطرافیانم به نظر میرسه اکثرا رابطه دارند.

    عزیزانی که نظر دادید: به طرو کلی رابطه قبل ازدواج رو من نمیدونم درست هست یا نه!؟ اما من به شخصه دوست دارم همسر آیندم قبل ازدواج سابقه رابطه ای نداشته باشه.
    تعریف من از رابطه قبل از ازدواج: رابطه عشقولانه ای که بدون تهعد و بدون در جریان بودن خانوداه ها بین 2 نفر برای حداقل چند ماه بوده باشه(ممکنه به رابطه جنسی هم ختم شده باشه).پس دقت کنید یه رابطه قبل از ازدواج جهت اشنایی بیشتر و بدون درگیری عاطفی اصلا برام مهم نیست.چون به نظرم از ارکان اصلی پیدا کردن همسر مناسب همین رابطه سالم اولیه جهت شناخت هست.(چقدر رابطه ،رابطه کردم )



    البته خیلی از دخترها هستند که رابطه دارند و اطرافیانشون نمی دونند. پس بعد از معرفی خودت باید تحقیقات و صحبتهای لازم را بکنی و روی حرف معرف حساب نکنی.
    پیدا عزیز ،ممنون از نظر شما.همونطور که خودتون گفتید احتمال خطا تو روش شما خیلی بالاست.



    small fry عزیز راستش من متوجه نظرات شما شما نشدم.از اویلن پستتون تا پست اخر تغییر زیادی داشت.به هر حال ممنون از اینکه نظر دادید.

  2. 2 کاربر از پست مفید sayrex تشکرکرده اند .

    sayrex (دوشنبه 04 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.