به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 68

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array

    RE: درخواست جدایی برای سه سال ! قبول کنم؟

    فكر نمي كنيد ايشون هم بيش از حد دارند اذيتشون كنند.چرا بايد اينقدر تلاش كنند كه بشند اون چيزي كه زنش مي خواد ولي اون زن هيچ كاري براي بهتر شدن رابطه كنه. درسته كه ايشون همش درگير اينند كه همه چي اوكي باشه.داره واسه بهتر شدن رابطش با زنش در حد وسعش تلاش مي كنه.توقع نامزدش هم خيلي درست نيست.زندگي خيلي سخت تر از اين حرفاست.زندگي كردن اينقدر مسخره بازي نيست تا ببينيم چيزي مطابق ميلمون نيست ولش كنيم بعد وقتي اون رو از دست داديم اگر ديديم كه نه حيفه ولش كنيم.زني كه به همين راحتي به خاطر بچه بودن يا به اصطلاح سيريش بودن همسرش رو ول كنه كه به نظر من زن زندگي نيست.
    اقا محمد من نميگم ادامه بده يا جدا شو ولي مي خوام با زنت كمي رابطتون رو تجزيه تحليل كنيد.بايد ببينيم در چه مواقعي شما اشتباه كرديد و در چه مواقع ايشون.بايد يك فرصت يك يا دو ماهه به هم بديد.در اين مدت يك روزي رو در هفته انتخاب كنيد.در اون روز يك ليستي تهيه كنيد كارهايي كه من رو از تو دور كرد.كار هايي كه من رو به تو نزديك كرد.اين طوري هر دو مي فهمين كه كجاي كارتون اشتباه بوده.همين طور ادامه بدين.
    كارشناساي تالار خيلي حرفاي خوبي زدند ولي تا موقعي كه همسر اقا محمد تو ذهنش همش به خودش مي گه كاش من با اين ازدواج نمي كردم،من مي تونستم با يكي بهتر از اين باشم و ...هركاري اقا محمد بكنند تاثير گذار نيست.(اين رو ميگم چون در شرايطش قرار گرفتم و مي دونم وقتي علاقه اي نباشه هر كاري هم كنه به چشم نمي ياد،و اين از هم دوري ها باعث مي شه نه تنها دلش تنگ نشه بلكه بگه اخيش چقد وقتي نيست راحتم.)تا وقتي كه نامزد ايشون قلبا نخواد هر كاري كه مي كنه به چشم نمي ياد.تا اين جا هميشه از اقا محمد مي پرسيديم كاري به زنت نداشته باش و رو خودت كار كن.حالا ببينيم بعد از اين كه كمي رو خودش كار كرد.خود نامزد ايشون چه اقدامي براي بهتر شدن روابط كرده.خدايي ظلمه كه فقط اقا محمد بخوان تلاش كنند بعد همسرشون هر دقيقيه يك اقدامي انجام بدند.
    دوست عزيز پيشنهادم رو جدي بگير.اون ليستي گفتم براي هر هفته خيلي خوبه. اگر هم مثلا قبول نكرد بدون همه اين ها بهانست و ايشون مي خوان جدا بشند.
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید پرنده غريب تشکرکرده است .

    پرنده غريب (دوشنبه 04 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  2. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 22 فروردین 93, 19:19
  4. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.