شوهرم کلا مرد سرد مزاجی است و تمایل زیادی ندارد این موضوع وقتی دعوا میکنیم بیشتر میشه و حتی اگر من ازش بخوام خودشو عقب میکشه و میگه دست بهم نزن در حالی که من شنیده بودم دعوای بین زن و شوهر رو تمایل مردها تاثیری نمیذاره این چیزا با بد دهنی هاش موقع درگیری هامون داره منو واقعا آزار میده خیلی دلم میخواد طلاق بگیرم اما نمیدونم این بهترین راه هست؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)