آقای baby ؟؟؟!!!
واقعا حسن سلیقتونه که اسم منوی غذاتون این هاست
baby و هاله انتقام ===> اسم منوی شامتونهاونایی که رژیم دارن میتونن کاهو سکنجبین مهاجر رو بخورن :)
اما من از انتقام منصرف نمیشم
بی دل پس آقای ابراهیمی چی شد؟ :D آخه الان وقت مرخصی رفتنه؟ من نمیدونم وسط این گیر و دار تاریکی کجا
گذاشت رفت! اصلا کی با مرخصیش موافقت کرد؟ آقای baby ؟
پس کجا صحبت سوغاتی کنم آخه؟ چرا با احساسات و دل ماها بازی می کنین اخه؟
هر جا بگیم میان شوتمون می کنن پیش دنیای عمو نوستی
ترکه های فرشته معروفه!
تازه سوغات خونه همدردی نداریم که...میخواین گولمون بزنین در برین؟
حالا بگین سوغاتی ها رو رو می کنین یا نه؟ ما توی آشپزخونه کلا رسم داریم سوغاتی بگیریم













علاقه مندی ها (Bookmarks)