از دوستان بابت راهنمایاشون ممنون ولی بعضا بدون دقت و بی توجه مشاوره میدن .. خواهشا کمی با ملاحظه تر حرف بزنین .... من کی گفتم از ایشون خوشم نمیاد گفتم با ظاهرشون مشکل دارم و گرنه خیلی هم محاسن دارن که اتفاقا همون ها منو به ادامه رابطه رسونده ...

نقل قول نوشته اصلی توسط roze-zard
مهرگان عزیز، تو باید خواستت رو بیان کنی.
اما نه با جملاتی که ناراحتش کنه. باید از زنیت خودت استفاده کنی.
من نمیدونم رابطتون و نوع حرف زدنتون چقدر مجال مانور رو بهت داده. به هر جهت باید بگی. اگر نمیدونی چطور بگی جملش رو پیدا میکنیم با کمک مشاورین سایت.
باشگاه و .... خیلی وقت گیره. اما ویتامین ب-کمپلکس روزی 2 قاشق مرباخوری، وقت گیر که نیست، کلی هم برا سلامتی مفیده. منتها خوب برای اطمینان یه پزشک باید برن. من خودم پزشک عمومی رفته بودم که با توجه به علایمی که داشتم بهم گفت کمبود شدید ویتامین ب دارم.

تو میخوای با توجه به رابطتت، یه جمله اینجا بنویس. با کمک دوستان اون جمله رو بهتر میکنیم. من الان میترسم هر جمله ای بگم مناسب نوع رابطتون نباشه.
خب ما خیلی هم خشک و رسمی نیستیم ... به خصوص ایشون ... و کلمه هایی مثل عزیزکم و خانومی از طرف ایشون و از طرف من اقایی یا عزیزم بکار برده میشه . و خب گاها لفظ شما تبدیل به تو میشه که بیشتر تو موارد احساسی هست . ابراز دلتنگی و از این قبیل ... ولی دیگه عباراتی که خیلی راحت و بی رو دروایسی باشه هم استفاده نمیکنیم مثل عشقم عسلم و این چیزا . یه بار خواستم اس ام اس بدم و بهشون بگم " آقایی یادتون رفته که قرار بود وقت از دندونپزشک بگیرین ؟" بعد حس کردم یهو بی مقدمه شاید خوب نباشه ... تو این زمینه اصلا نمیدونم چطور باید حرفو شروع کنم ... اصلا چطور مقدمه چینی کنم ... از کس دیگه مثال بزنم یا نه ....