امدم یه چیزی بگم تا بالاخره کتک رو از بی دل بخورم !
بابا چرا انقدر خودتونو به زحمت میندازید.
برای تهیه پنکیک میرید از سوپر مارکت سر کوچه یه بسته پودر پنکیک میخرید و میارید خونه و 4 تا چیز میز بهش اضافه میکنید و میزنید تو رگ !!
حالا بیا دریاچه درست کن...!
بوی زخم/ضخم/ظخم ! راه بنداز !
آبروی چند ساله آشپزیت رو ببر !
نون لواش خیس کلفت بخور ..!
بی خیال بابا !
کی میره این همه راه رو !!! والله !!








علاقه مندی ها (Bookmarks)