به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 آبان 98 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1391-9-29
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    5,204
    سطح
    46
    Points: 5,204, Level: 46
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بزرگتر بودن یکساله دختر + اختلاف مذهب

    با سلام خدمت همه دوستان و زحمت کشان این سایت:

    من پسری هستم با شرایط زیر:
    سن: 23 سال
    تحصیلات: مهندسی نرم افزار
    شغل: شاغل در یکی از سازمان های دولتی
    میزان درامد: حدودا ماهیانه 700 هزار تومان
    خونه و ماشین و پس انداز زیادی هم ندارم

    طرف مقابلم:
    سن: 24 سال
    تحصیلات: مهندسی IT
    شغل: مربی ایروبیک(باشگاه مال برادرشه و ایشون هم صبح ها ایروبیک و رقص آموزش میدن)
    میزان درامد: 300-400 تومان

    نقاط مشترک:
    دقیقا سطح مالی خونواده هامون یکیه
    خیلی راحت باهم دیالوگ برقرار میکنیم و راجب همه چیز خیلی خوب باهم صحبت میکنیم
    سطح تحصیلاتمون یکیه
    ظاهر و قیافه مون در یه سطحه و از ظاهر همدیگه راضی هستیم
    و...

    و اما نقاط مشکل سازی که منو نگران کرده و برای ازدواج دودلم کرده، و کابوس شب و روزم شده:
    1-ایشون یک سال از من بزرگتر هستن
    2-مذهبشون با ما یکی نیست، خونواده ما شیعه هستن و به شدت متعصب و متدین اما خونواده ایشون اصلا وابستگی های دینی ندارن و شیعه هم نیست.(الحق هستن، یکی از مذاهب کردها)
    3-حجاب تو خونواده ما حرف اول رو میزنه اما واسه خونواده ایشون اصلا مهم نیست.
    4-برای من این موضوع خیلی مهمه که طرفم تو جامعه طوری بگرده که تو چش نباشه و اصولا کسی مزاحمش نشه و ازینچیزا ، تاحالا تو این 3 سال رابطه دوستیمون بالای هزار بارم سر این موضوع دعوا کردیم اما ایشون همچنان رعایت نمیکنن و این موضوع خیلی منو اذیت میکنه.
    5-آیا با این میزان درامد من و بدون هیچ پشتوانه و پس اندازی میشه این ریسکو کرد و سمت ازدواج رفت؟
    6-و...

    میخاستم اگه میشه لطفا دوستان بهم مشاوره بدن ببینم آیا با این شرایط ازدواج کنیم بهتره یا نکنیم!؟ چند درصد احتمال شکست در زندگی مشترکمون هست؟ چند درصد احتمال خوشبختی...؟
    اینم بگم که ما الن حدود 3-4 ساله که باهم دوستیم، البته تقریبا همیشه بینمون دعوا بوده اما هرگز نتونستین از هم ببریم.

    پیشاپیش از مشاوره ها و کمک های دوستان کمال قدردانی رو دارم.


  2. کاربر روبرو از پست مفید hamdardimm تشکرکرده است .



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.