دلم نيومد اين دعا رو خودم رو هوا نزنم
مرسي
دوست بعدي عزيز
اميدوارم توي لحظه هاي حساس بهترين تصميم رو بگيري كه اول از همه خدا ازت راضي باشه![]()
تشکرشده 1,286 در 287 پست
دلم نيومد اين دعا رو خودم رو هوا نزنم
مرسي
دوست بعدي عزيز
اميدوارم توي لحظه هاي حساس بهترين تصميم رو بگيري كه اول از همه خدا ازت راضي باشه![]()
[size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...[/align][/size]
Royaye Sedaghat (چهارشنبه 29 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)