سلام من 24 سالمه و دو سال نامزد هستیم.جدیدا خیلی حساس شده ام کوچیک ترین اتفاق داغونم میکنه همسرم تا الان پا به پای من بوده ولی دیگه این دوران نمی تونم تحمل کنم زود عصبی میشم کمکم کنید این چندماه چطوری بگذرونم و کمتربه حاشیه برم.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام من 24 سالمه و دو سال نامزد هستیم.جدیدا خیلی حساس شده ام کوچیک ترین اتفاق داغونم میکنه همسرم تا الان پا به پای من بوده ولی دیگه این دوران نمی تونم تحمل کنم زود عصبی میشم کمکم کنید این چندماه چطوری بگذرونم و کمتربه حاشیه برم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)