سلام
من چند مدتیه که توی این سایت عضو شدم، مشکلات مختلف رو که دیدم از سمت آقایان دو مورد بیشترین(اگه نخوام بگم همه) موارد و دلایل اصلی اختلاف را شامل می شود:
1- <در مواقعی که آقا تمایل به طلاق دارد یا ناسازگاری نشان می دهد>: مشکلش ظاهر خانمش است. دقیقتر بگم یعنی خانمش از نظر ظاهری به دلش ننشسته.
2-<خانم سرناسازگاری دارد ولی آقا تحمل کرده و خودش را به آب و آتش میزند تا رابطه درست شود>: دلیلش اینه که از ظاهر خانمش خیلی خوشش می یاد یا خانمش از نظر ظاهری خیلی به دلش نشسته.
در هر یک از دو مورد فوق ممکنه که دلایل زیادی و حرفهای مختلفی شنیده بشه ولی به نظر من همه ریشه در ظاهر داره. هر چند میدونم توی این تالار اکثر کاربران خانم هستند ولی لطفا فقط آقایان نظرشون رو در این مورد بنویسند.
با تشکر
در خصوص مورد1 اینرو هم اضافه کنم که برعکس مورد2، خانم سعی در حفظ رابطه داره.









علاقه مندی ها (Bookmarks)