سلام
خیلی وقت بود که می خواستم مشکلمو جایی مطرح کنم. تا اینکه تصمیم گرفتم اینجا مشکلمو بیان کنم.
بهتره اول از مشخصات خودم بگم. اگر از بیرون به خودم نگاه کنم یه پسر با این مشخصات رو میبینم. یه پسر تا حدودی خجالتی و کمرو، مذهبی در حد انجام واجبات، باهوش، عاطفی ولی خیلی سخت بروز میده، سخت دوست پیدا میکنه ولی زود وابسته میشه، خیلی مواقع احساس تنهایی میکنه، پدر و مادرش از بچگیش با هم مشکل داشتن و محبت آنچنانی بهش نکردن.
مشکلش اینه که خیلی به نظر دیگران وابسته هست. احساس میکنه دچار کمبود محبت هست. اگر کسی همراهش باشه فعال هست ولی اگر کسی نباشه تنبل میشه. خیلی دنبال جلب توجه هست. از حق خودش اونطوری که باید دفاع نمیکنه.
ببخشید که چندین مشکلشو با هم گفتم. آخه فکر می کنم که با هم مرتبط باشن. حالا سوالش اینه که چطوری میتونه این مشکلاشو رفع کنه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)