به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 00:00]
    تاریخ عضویت
    1390-10-22
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    وابسته به توجه دیگران هستم

    سلام

    خیلی وقت بود که می خواستم مشکلمو جایی مطرح کنم. تا اینکه تصمیم گرفتم اینجا مشکلمو بیان کنم.
    بهتره اول از مشخصات خودم بگم. اگر از بیرون به خودم نگاه کنم یه پسر با این مشخصات رو میبینم. یه پسر تا حدودی خجالتی و کمرو، مذهبی در حد انجام واجبات، باهوش، عاطفی ولی خیلی سخت بروز میده، سخت دوست پیدا میکنه ولی زود وابسته میشه، خیلی مواقع احساس تنهایی میکنه، پدر و مادرش از بچگیش با هم مشکل داشتن و محبت آنچنانی بهش نکردن.

    مشکلش اینه که خیلی به نظر دیگران وابسته هست. احساس میکنه دچار کمبود محبت هست. اگر کسی همراهش باشه فعال هست ولی اگر کسی نباشه تنبل میشه. خیلی دنبال جلب توجه هست. از حق خودش اونطوری که باید دفاع نمیکنه.

    ببخشید که چندین مشکلشو با هم گفتم. آخه فکر می کنم که با هم مرتبط باشن. حالا سوالش اینه که چطوری میتونه این مشکلاشو رفع کنه؟

  2. 2 کاربر از پست مفید wiki تشکرکرده اند .

    wiki (پنجشنبه 23 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خیلی خسته ام توروخدا راهکار بهم بگید
    توسط abs در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 مرداد 96, 03:34
  2. به همسرم کم توجه کردم و اون داره از دستم میره
    توسط آقای الف در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 دی 94, 10:49
  3. از بی توجهی همسرم خسته شدم
    توسط taifun در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 10:51
  4. جدایی یا صبر و ادامه دادن (خواستن همیشه توانستن نیست)
    توسط sonic.quak در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 01:50
  5. خواستن توانستن است؟
    توسط abolfazl.a در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 فروردین 89, 11:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.