سلام.من میخوام با یه دختری رابطه برقرار کنم.کمکم کنید که چی بهش بگم و چه طوری.قصد منم ازدواج.خیلی دوستش دارم.تو رو خدا کمک کنید.![]()
تشکرشده 5 در 5 پست
سلام.من میخوام با یه دختری رابطه برقرار کنم.کمکم کنید که چی بهش بگم و چه طوری.قصد منم ازدواج.خیلی دوستش دارم.تو رو خدا کمک کنید.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)