لطفا اين تاپيك رو اگه ممكنه قفل كنيد
بايد كمي از اين محيط هم دور باشم و فقط با خودم خلوت كنم
ممنون
تشکرشده 1,286 در 287 پست
لطفا اين تاپيك رو اگه ممكنه قفل كنيد
بايد كمي از اين محيط هم دور باشم و فقط با خودم خلوت كنم
ممنون
[size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...[/align][/size]
Royaye Sedaghat (پنجشنبه 30 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)