به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مهر 93 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1391-6-14
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,179
    سطح
    28
    Points: 2,179, Level: 28
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    206

    تشکرشده 221 در 81 پست

    Rep Power
    24
    Array

    Lightbulb براي سورپرايز همسرم در سالگرد عقدمان چكار كنم؟

    سلام دوستان عزيز
    اول از اين كه اين موضوع را اينجا مطرح كردم از همه عذرخواهي مي كنم. نمي دانستم اين تايپيك را كجا بايد ايجاد كنم.
    دقيقا هفته آينده دوشنبه سالگرد عقد من و همسرم است. چون ما عروسي نگرفتيم و من بدون عروسي وارد زندگي شدم سالگرد عقدمان خيلي براي هر دومان مهم و خاطره انگيزه.
    راستش امسال كمي مشكلات مالي داريم و زيادي نمي تونيم ولخرجي كنيم حتي تصميم گرفتيم امسال سالگرد ازدواج براي شام بيرون هم نرويم و با هم آشپزي كنيم.
    واقعاً نمي دونم چه جوري همسرم را براي آن شب سورپرايز كنم با توجه به اين كه هر دويمان سر كار مي رويم و اكثرا با هم مي رويم و با هم بر مي گرديم خانه. يعني وقتي برام نمي مونه كه بدون اون باشم و بتونم كاري بكنم مگه مرخصي بگيرم يا اون روز به بهانه اي زودتر بيام خونه. و حتي خونه هم باشم واقعا نمي دونم چكار جالبي بكنم.
    تازه با توجه به اوضاع ماليمون مي دونم كه همسرم قصد داره يك باروني هم برام بخره كه من به خاطر پولش خيلي موافق نيستم ولي اون چون مي دونه من از اون باروني خوشم اومده اصرار داره برام بخره.
    قابل ذكره كه ماه پيش همسرم از امتحاني كه قبلاً توي تايپيك هاي قبلي ام برايتان گفته بودم كه خيلي براش حياتيه و تمام زمانش را براش گذاشته بود قبول شد و رتبه اول را آورد و وقتي فهميديم همان روزي بود كه او به تنهايي به مدت 3 روز كوه رفته بود و خبر نداشت و وقتي برگشت دايي ام با خانواده اش مهمانمان بودند و نتونستم غافل گيرش كنم. بدتر اين كه بعدش هم يادم رفت هيچي براش كادو نخريدم. و او چند بار با طعنه و مظلوم نمايي گفت" كه آدم نفر اول كشور بشه و زنش تحويلش نگيره و براش جشن نگيره. " البته بعد از گفتنش براش هم كيك پختم و هم يه چيز خريدم ولي خوب ديگه بي مزه بود.
    حالا بگيد من چكار براش بكنم تا شب خاطره انگيزي داشته باشيم

  2. کاربر روبرو از پست مفید negar_ba تشکرکرده است .

    negar_ba (چهارشنبه 22 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. **هــمه چيز در مورد ازدواج**
    توسط آرمان 26 در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 01:23
  2. مي گفت عاشق منه ولي يهو پشت پا به همه چيز زد. چرا؟
    توسط hamnafas در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 13 اسفند 90, 11:22
  3. جاهای بد برای چيز های خوب
    توسط parnian1 در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 فروردین 89, 14:42
  4. جام وجودم لبريز از شوق آموختن
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 88, 08:32
  5. زندگي شگفت انگيز الهام بخش
    توسط دانه در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 87, 08:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.