به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 68

Threaded View

  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: با نامزد لجبازم چکار کنم؟؟؟؟؟؟

    سلام میلاد


    واقعا خسته نباشی

    ظاهرا وضعیت شما و عروس خانم چندان با هم متفاوت نیست و شباهتهای جالبی با هم دارید .

    چه شباهت هایی ؟

    شما خسته ...............عروس خسته ..........

    به روند این تاپیک و رفتار خودت در طول تاپیک دقت کن . در پست ده در مقابل واکنش دوستان به کم حرفی و درست حرف نزدن و اطلاعات درست ندادن اعلام خستگی می کنی

    این شباهت رفتاری در خانم هم هست .

    ضمن اینکه
    هم شما مامانم اینا ..................هستی !
    هم خانم مامانم اینا ..................هستند !


    و باز

    حالت استرس و ناآرامی که خودت هم به آن مبتلایی
    حالت استرس و ناآرامی که خانم به آن مبتلاست

    و در نهایت
    پیله کردن دوطرفه و .............


    نتیجه

    با هم نزد مشاور بروید . و از مشاوره ی حضوری کمک بگیرید .

    لازم است که هر دو روی مهارت های خودتان کار کنید و راه ارتباط با هم را یاد بگیرید .


    در کلامی کلی باید هر دو به هم کمک کنید که بزرگ بشوید .....هر دو بسیار رفتارها و احساسات و افکار کودکانه دارید . مشاور به شما کمک خواهد کرد و به شما راه های ارتباط گیری را یاد خواهد داد


    اما نکته ی بسیار مهم

    اینکه از الان به گفته ی مامانم اینا....................این دختره به دردت نمی خوره ...........گوش نده .

    و مثل یک مرد این مسئله را مدیریت کن که ماجرای رابطه ی شما به سایرین ربط نداره .
    رابطه ات را مدیریت کن و به او هم بگو و از او بخواه که خبرها و واکنش ها و کنش های شما دو نفر نباید روی آنتن خانواده برود ...........که اگر رفت دیگر جمع کردنی نیست .

    درست مثل سریالها ی تلویزیونی هر زمان دیدند فردایش همه را برای هم تعریف می کنند و تکرارش را هم می بینند و نقدها و بررسی ها و ....شروع می شود و بی صبرانه منتظر قسمت بعدی سریال هستند ! و بعد از مدتی که سریال زیادی کش پیدا کرد به دلیل اینکه حوصله شان از یک نواختی به سر می رود ....می روند یک مقداری هیزم پیدا می کنند که زیر خاکستر می گذارند تا بهتر و سریع تر آتش لهیب بکشد و همه چیز را بسوزاند .......بعد در نهایت شروع می کنند به دل سوزاندن و مامان ایناااا................ادامه می یابد ............تا روزی که .........

  2. 6 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (دوشنبه 20 آذر 91), مهرااد (چهارشنبه 27 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چیکار کنم تنهام نذاره؟؟؟؟؟؟
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 مرداد 93, 16:22
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 21:33
  3. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  4. با خودخواهی همسرم چه کنم ؟؟؟؟؟؟
    توسط samamalek در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مهر 90, 08:12
  5. با این رابطه چی کار کنم ( ادامه یا قطع ) ؟؟؟؟؟؟
    توسط شوکا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: جمعه 24 تیر 90, 20:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.