واقعا عذر می خواهم که اینجا مشکلم رو مطرح کردم. ولی به هیچ یک از تاپیک های مربوط به مشکلات تالار دسترسی نداشتم و واقعا مجبور شدم.
من دیروز به حساب تالار حق عضویت واریز کردم و فرم حق عضویت رو هم فرستادم. اما از دیروز تا به حال حساب کاربری ام فعال نمی شود و من حتی توی بخش انتقادات و پیشنهادات هم نمی توانم پست بگذارم. اگه می شود مدیران تالار بررسی کنند.