چقدر سخته زندگی کردن
چقدر همه چی تلخ و سیاهه
قلبم دیگه توانایی تحمل این همه غم رو نداره
چرا خدا هیج کمکی نمیکنه؟
اصلا هست؟
پس چرا منو نمی بینه؟من که این همه امید داشتم بهش
دیگه واقعا امید ندارم
می دوونین زندگی بدون امید یعنی چی؟
تشکرشده 126 در 52 پست
چقدر سخته زندگی کردن
چقدر همه چی تلخ و سیاهه
قلبم دیگه توانایی تحمل این همه غم رو نداره
چرا خدا هیج کمکی نمیکنه؟
اصلا هست؟
پس چرا منو نمی بینه؟من که این همه امید داشتم بهش
دیگه واقعا امید ندارم
می دوونین زندگی بدون امید یعنی چی؟
khoda khaili mehrabone (شنبه 18 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)