به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1391-5-15
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 42 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چطوری حصار تنهایی مو بشکنم؟؟

    سلام به دوستای عزیز همدردی امیدوارم مثل دفعه ی قبل کمکم کنید
    راستش نمیدونم چرا الان (خیلی دیر ) شروع به نوشتن کردم نمیدونم از چی و ازکی بگم....
    دلم گرفته ، دلم خیلی وقته گرفته. کسی و برا درد دل کردن ندارم ( نمیتونم حرفامو به خانوادم بگم چون کلا احساس راحتی باهاشون نمیکنم دوست انچنانی هم ندارم چون نمیتونم به کسی اعتماد کنم ... نه اینکه تا حالا از کسی خیانت دیده باشماااااااا نه کلا با دقت کردن به زندگی بقیه فهمیدم نمیشه به کسی اعتماد کرد حتی عزیزترینت) تنهام خیلی خیلی تنهام.
    احساس سردرگمی و پوچی میکنم خیلی داغونم ولی برای اینکه کسی نفهمه هی یه نقاب شاد و خوشحال رو صورتم دارم که حداقل کسی رو هم مثل خودم ناراحت نکنم. همش فکر میکنم کسی منو دوست نداره فقط بهم احترام میذارن (نتیجه ی عمل و عکس العمل )
    همش احساس میکنم باید یکیو داشته باشم که کنارم باشه حمایتم کنه دوسم داشته باشه با همه ی سردی هام بدخلقیام با همه خصلت های بی نقابم. میترسم از تنهایی ابدی از اینکه این حصار بتنی دورم روزی نشکنه.بعضی وقتا دلم مردن میخواد خسته شدم از این دنیا از این زندگی از این تنهایی . دلم میخواد گریه کنم ولی نمیتونم میدونم اگه میتونستم کمی اروم میشدم ولی از بچگی نمیتونستم. با اینکه از 24 ساعت روز 12 ساعتشو کلاس دارم و وقتم کاملا پره ولی بازم احساس تنهایی میکنم هر کاری میکنم بهش فکر نکم نمیشه کمکم کنین تا از این حس خلاص شم
    ( از اینکه طولانی شد عذر میخوام در ضمن چون نمیدونستم این موضوع مربوط به کدوم بخش میشه اینجا مطرحش کردم )

  2. کاربر روبرو از پست مفید تنها ی جاده تشکرکرده است .

    تنها ی جاده (شنبه 18 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 تیر 94, 20:19
  2. با این نوع از کمالگرایی چه بکنم ؟؟
    توسط nokte در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 فروردین 94, 22:26
  3. به طلاق و جدایی فکر کنم یا صبور باشم؟؟
    توسط mapar202 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 آبان 93, 17:15
  4. دخترایی که خوشکل نیستن باید چی کار کنن؟؟
    توسط elham77 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 46
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 آذر 92, 23:51
  5. آقایان کی میرن تو غار تنهایی ؟؟ واقعا گیج شدم..
    توسط آوازه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 01:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.